Marknad..

Jaaa.. då var man uppe en sväng på den årliga marknaden i Mellerud.. men hallåå?? kan man kalla den marknad eller?? neejtack.. de var ju inte många knallar precis.. tror dom flesta var uppe i årjäng eftersom de var marknad där också nu i helgen.. jaja.. skönt att komma ut iaf, en liten tur i solen blev det ju med honey.. och en tur till systajmet blev det också, där det inhandlades en flaska gott vin till kvällen.. och nu sitter jag häruppe i bäckefors.. och kollar på FOTBOLL.. arsenal mot bolton.. jag offrar mig helt enkelt.. så vinet får komma lite senare.. när fotbollen är slut, och när epa-traktorerna har lugnat ner sig lite med att brumma här utanför.. :) fast, får ju faktiskt säga att när man kollat så pass många gånger på samma lag, så blir det faktiskt lite roligare..

Imorgon far jag upp till Kstad igen.. mitt "andra" hem.. mitt första hem kommer alltid att vara där jag växte upp, det vill säga i Mellerud.. hur som helst.. åker imorgon kväll vid halv 7.. och har sedan en hel veckas plugg framför mig.. fyy.. typ 8-16 varje dag.. + fördjupning och ett fall.. inte sååå roligt.. har fortfarande inte kommit fram till vad jag ska skriva om.. men det ger sig v'äl.. men diskussion med mamma brukar hjälpa :)

kommer kanske inte hem nästa helg heller :S shiit.. hur ska jag klara mig?? slutar liksom 4 på fredag, så är hemma vid halv 9 i mellerud isåfall på fredagen, sen match på söndagen klockan 1 i skoghall i karlstad.. känns lite segt att åka hem då.. tyvärr.. hur mycket jag än hade velat.. suck.. sen så blir det ju måndag och tisdag i skolan, sen går jag ut på min vfu (praktik) som jag kommer göra på dagis Lunden i 3 dagar, och sedan fritids på nordalskolan i 5 dagar.. ser såå mycket fram emot dagis!! :)

nu är snart fotbollen slut.. och då blir det att mysa upp det med vin och gosingen.. :) myspys!! en mysig hemmakväll precis som jag ville ha det idag :)

hade bra folks!!

///Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback