Photo..

Idag har jag varit på nordalskolan.. jeeapp.. orka att hon jag skulle prata med INTE var på skolan just idag.. jajaa.. det är sånt man får ta.. Idag ska jag och pappsingen ut och fotografera lite.. skoj skoj!! :) sen så blir det träning ikväll, inte hemma förrän vid halv 11.. inte lika mysigt dock.. men men :) jag som kör också. borde bränna ut en bra skiva, men i brist på tomma skivor så får det nog vänta..

jajaa.. hoppas hoppas hoppas det inte börjar regna igen.. :S nu när vi ska ut o fota.. blir nog ner till sjön och se om man kan hitta något fint motiv.. på mig själv.. ;) hahaha.. nerrå.. skämt o sido.. lbir nog på allt möjligt.. :)

Japp japp.. skrivtorka nu!

Hoppas fortfarande på match i helgen,  men man vet aldrig :)


nu ska vi åka.. göööött!!


byyye so long!!

bjur på en gammal bild "in action" i den rätta dräkten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback