Swiiim..

Har varit nere och simmat idag.. sköönt.. har även lyckats med en sväng till stan med mor min.. blev ett par stövlar, (SKRÄLL, Ovanligt liksom) , en väska (ajaj, inte råd egentligen, DYR!), men älskar man Fiorelli så får man snällt slänga upp med pengarna.. sen så blev det ett par jeans, 2x Dust it (hårgrejjs), hårspray, två tröjor, sladd till datorn.. Hmm, och så lite smågrejjer.. :) Hittade riktigt mycket, och blev även mycket nöjd med mina saker :) Wiie :)

Så.. har vart nere på vuxensimmet, som ska vara lugnt, mysigt och avslappnande med lugn musik, tända stearinljus, frukt, och liksom luuugnt.. då var det en människa som TRÄNADE simning och plaskade och kändes som hon ägde hela bassängen.. fan..skaffa tuta eller nåt.. höll ju på att bli översimmad flera ggr.. positiv som jag är! men jag tycker inte man ska plaska runt och träna när det är sån myskväll, det kan man göra när det är motionssim.. man kom verkligen i harmoni när någon öste förbi och plaskade med benen så man fick en våg över sig.. lessen om jag låter som en 70 årig gammal griinig kärring, men så är vad jag tycker.. jag går dit ner för att få lugnt o skönt..  jajaj..

de blev iaf lite bubbel också, i bubbelpoolen med darling.. SKÖNT! :) är verkligen avslappnande.. nästan "snark".. ::)

och nu ska jag lägga mig och försöka sova faktiskt.. tidigt för att vara mig, men behövligt.. :) Imorrn ska jag hälsa på där jag ska ha min vfu (praktik).. min gamla lågstadieskola.. Nordalskolan :D ska även vara på dagis några dagar.. WIIIE:) jag ser fram emot det något enormt.. daaagis :) Sen så blir det träning.. seeent.. 20:00-21:30 i Billingen.. vilket betyder att jag är färdigduschad och hemma runt halv 11.. suck.. rätt i säng typ.. sen är det ju tydligen marknad här i Mellerud på lördag, så då får man ta sig en kik där även :) Sen så tror jag och hoppas att det blir en myskväll.. det behövs nu.. lite god mat, gott sällskap, en bra film och hyffsat tidig läggdags.. :) sen kanske det kan bli en match också nu i helgen, vilket jag verkligen hoppas på.. är gryyymt sugen på det nu.. och det vet jag fler som är :)

jaja.. nattinatt på er!

///Carro

Filip och fredrik nu också.. dom är gött bra :P

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Du låter gammal ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback