Waiting..

Dagens att göra:

# Tenta - avklarad

#handla tranbärsjuice och citron - avklarat

#laga kycklingsoppa - avklarat

#storstäda - avklarat

# Diska - avklarat

#packa - halvt avklarat :)

# beställa tågbiljett - avklarat


# fixa boken "socialtjänstlagarna" - avklarat

jaa.. jag lyckats göra allt på listan idag och är mycket nöjd.. Har dammtorkat, dammsugit och moppat hela lägenheten :) och tycker nu att jag är förtjänt av en kväll framför tvn med popcorn :) och den dära äckliga tranbärsjuicen.. fy fan.. att ha druckit den så mycket förr har gjort att ja verkligen avskyr den.. men gör det gott så är det bara att pina i sig den.. kunde ju varit värre liksom!! tentan idag gick hyffsat, så svårt att säga om den gick bra eller dåligt eftersom det var min första, och jag vet inte hur läraren bedömmer heller.. Jag kan ju själv tycka att jag skrev jätte bra, medans läraren saknar jätte mycket.. jaja.. så det återstår att se förhoppningsvis den 26e då vi atagligen skulle få reda på resultatet.. lite spänd är man ju ändå.. fast det blir ingen omtenta på detta, utan det blir att komplitera där man missade.. också ganska skönt..

Imorgon så har vi först SK (samhällskunskap) och sedan har vi en föreläsning om föräldraperspektivet.. hade först tänkt att hoppa över den, men jag ska vara duktig och vara på hela :) den bidrar nog till uppgiften som vi ska göra klart tills nästa fredag.. vi ska hitta på ett fall, och sedan använda oss av socialtjänstlagarna och lagen om vård av unga, och även barnkonvetionens regler.. så får se hur vi löser detta :) så den är slut 15, och tåget går ca 16.. så det blir snabba ryck.. men med väskan fördigpackad redan ikväll och eventuellt skjuts utav sandra så ska det nog lösa sig!

Är grymt sugen på att fotografera nu.. man kan få så grymt fina motiv nu, så ni som vill vara "modeller", säg bara till :) med lite hjälp av pappa (när tid ges) så kan korten bli riktigt grymma :)

jajaa.. ska gå och poppa lite popcorn och bädda ner mig i soffan nu :) är sjukhuset, topmodel och sedan legally blond.. hehe.. har sett den flera ggr, men tycker den är skön och man blir glad av den :)

I helgen kan det kanske bli match? hoppas på det.. annars så blir det kanske en hemmafest med gosing.. kulkul.. :)

nepp.. nu får jag fylla på glaset med tranbärsjuice.. tönt som jag är så spär jag ut med mera vatten :) hihi..

hörs och ses!!

puss// Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback