Breathe slow..

-Breathe slow med alesha dixon-

bra låt.. =)

annars då? hmm.. händer lika lite som vanligt typ.. umgås mest med älskling och annicka.. fortfarande inget jobb.. men imorgon ska jag till arbetsförmedlingen för att träffa en handläggare, och sen så blir det något möte efter det.. japp jag är såååååå taggad.. INTE.. =) men men.. kanske blir en tur till stan också.. är egentligen råfattig fram tills löning nästa måndag, men när mammsen e med så kankse jag kan låna pengar utav henne till måndag =)

förresten så har mammsen köpt ny mobil, så jag får ta över hennes =) och det är en jättebra Sony-ericsson, knappt året gammal, och det passar perfekt, då min lilla skit-samsung börjar ge sig, och jag själv inte har råd att köpa ny.. så det blev en glad överraskning =)

annars så var jag iväg till sjukgymnasten idag.. och jaa, det gick väl braaa, hon vred och trycke o drog i mitt ben.. och kaaanske kan vi komma fram till en diagnos på min höft.. hon hade en teori om att det KAANSKE skulle kunna vara snapping hip.. ett tillstånd som är ganska svårt att förklara men.. sen ska jag ju träffa en ortoped den 19 maj, så jag hoppas tiden går fort.. men däremot så fick jag akupunktur idag utav henne.. och AJ AJ AJ!! jag trodde att akupunktur var skönt, men ICKE!! först när hon tryckte in första nålen tycke jag inte att det kändes mer än ett stick, men sen däremot när hon tryckte nålarna längre ner i muskeln så kändes det något oerhört.. så ont det gjorde då.. haha.. kändes som man fick kramp i heeela muskeln, fast ännu värre typ.. uuuuh..  så ser inte fram emot att få det ännu en gång nästa måndag =S men det är ju en bra sak, för att få bort värken.. uuuuh..

jajaaa.. annars så ser min vecka ganska så lugn ut.. inget jobb i sikte =S däremot så ska jag sätta igång med träningen stenhårt igen, har vart lite lat förra veckan.. men nu MÅSTE jag sätta igång igen.. usch.. ångest för allt gott man stoppat i sig nu =S  men de började inge bra idag då jag fick iväg till sjukgymnasten för hon fått återbud, gick ju inte träna så bra efter det besöket.. men men.. nya tag imorgon.. kvällen får de bli isåfall!! nåjaa.. annars så ska jag väl upp till <3 på onsdag, han har sin "körvecka" denna veckan, så han kör till jobbet varje dag, så då kan han inte sova hos mig =( men onsdag eller torsdag verkar det vara ledigt från träningar, så då får det bli.. sen kolla på match i långed när <3 spelar på fredag, eds-marknaden på lördag förmodligen, och sen kaaanske kolla på a-lagsmatchen på söndagen.. beror lite på där! så ser veckan ut iaf.. inge större som händer..

känner att jag inte har någon ork att skriva här längre, så blir inte så ofta det blir inlägg men men.. ibland så!!

nee, nu ska ja kika på tv igen.. bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback