Helgen som varit..

helgen har varit näääst intill helt vit! no alcohol!! =) ganska nöjd med mig själv.. blev ett par glas vin till maten i lördags, men inget mer.. så jag har varit med min äääälskling i stort sett hela helgen =) och jag klagar INTE =)  och fint väder!! så fint väder, älskling, en bror hemma på besök också, kan det bli bättre?? Huuuuur gött har inte vädret varit då?!!! så sjukt skönt att inte vara bakfull, man får ut så mycket mer av dagarna!! jag ångrar inte att det blev alkoholfritt alltså.. jaa..

o nu är det dags för ny vecka.. nya möjligheter.. Jobb imorgon iaf! 7-14, det är det som jag vet just nu.. sen sjukgymnasten på torsdag, mycket träning, gymmet alltså!!!, och mycket goooos med min älskling!! =D

och sedan ska jag även kolla en sak imorgon.. ringa och prata med en person, angående min framtid =P men det ska jag inte berätta ännuuu vad det handlar om!! =D jag håller det för mig själv ett tag till.. =)

Var i stan med Brors flickvän Anna i fredags, och jag fick med mig 3 par skor, kläder o skinnarmband hem.. suuupernöjd med alla inköp!! =D o är sååå otroligt käär i ett par av skorna alltså!! Jag älskar dom!! synd att det är sån hög klack så jag inte kan ha dom på mig jämt, mer en partysko, men hoppas få använda den snart iaf =D


idag var jag på torp med darling.. jag agerade personal shopper.. och viiiisst blev både jag och K nöjda över hans inköp ;)  jepp!! något sååå roligt att vara smakråd alltså!! o han har bra klädstil, så det är ju inte så svårt =P  sedan tog jag bussen hem vid 5 tiden o satte mig direkt med matteböckerna.. suuuck.. men liiite börjar jag allt fatta nu!! men måste nog sitta vaaarje dag nu, annars kommer de inte gå =/

nu blir det herre på täppan =D så roligt de programmet!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback