Tiidigt..

Jaaa, idag vaknade jag upp  hemma hos älskling runt halv 6 tiden imorse.. då hade solat börjat titta fram, guuud vad nöjd man blev då!! :) men somnade om och sov till halv 7, sen skulle jag med bussen hem och gubben skulle te jobbet.. när jag kom hem så var det bara att äta lite frulle, o sen ta på sig träningskläder o ge sig ut och halta sig runt golfbanan.. uuuh.. det tog sin tid, men jääkligt nöjd nu efteråt, i o med att jag har fått så fruktansvärt ont så jag inte kan träna på gymmet =S så var det skönt att ändå vara "lite" nyttig.. sen när jag gått klart hade klockan blivit 9, och jag satte igång o tvätta bilen =) wohoo.. nu blir pappsen glad när han kommer hem, för då slapp han göra de.. satte mig även o rensa i rabatten, så de ser hyffsat bra ut nu innan dom nya blommorna ska i.. o krattat ut alla löv ur buskarna.. jaa... och klockan är herregud bara 12.. jaaa see va man kan hinna göra när man går upp i tid.. o bättre humör är jag också på!! så jag klagar inte.. =) har även hunnit sitta ute i solen i 30 min o slöat.. men nu fick jag in för att laga lite mat till mig o mammsen.. kyckling med ris.. Mums!!

Annars så har jag läst att vädret ska hålla i sig över helgen också, och att det ska bli ännu varmare än idag!!!? huur bra!!?! så det får bli fotboll på fredag, dals långed-Mellerud, då ska nog gubben spela, sen blir det nog en sväng till Eds-marknaden, o tääänk va gött väder de ska bli dåå!!!! =) o på söndag blir det nog att kolla på fotboll igen.. Mellerud-tenhult.. kanske gubben är med.. vi får ju se =) ska iaf bli gott med en vaaarm o skön helg igen.. vad muycket bättre man mår alltså av solen!!! =)

och jag är såååå lycklig just nu!!! =) på alla sätt som går!!!! =) förutom höften då, den förstör ju en del!! skit på det.. men i övrigt iaf!! =D

nu ska jag laga lite mat så jag kan ta mig ut i solen snart igen!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback