Alla <3 dag :)

jaa, nu har det gått från otursdagen till turdagen kan man säga.. Imorgon kommer älskling äntligen hit!! o som jag har längtat!!! Så imorgon ska jag fixa och dona.. Mycket, fast ändå inte mycket som ska fixas.. jaa.. skitsam.. men klockan är iaf halv 1, och snart dags för sängen.. sjuuukt trött.. idag jobbade jag faktiskt.. på Bergs en sväng.. sen tränade och lunchade jag med mammsen.. 

 o nu kom jag precis hem från emily, jag sandra o becca åkte ut till henne.. dom har nybyggt hus, första gången jag såg det, riktigt snyggt!! man blev änna avundsjuk.. =)

nåjaaa.. min tur kommer nog också någon gång.. ;) förhoppningsvis.. så nu är det bara att tvätta bort sminket, och sen lägga sig i sängen o kolla på.. hmm.. hitta nemo blir det nog ikväll.. hahaha.. =)

nåjaa.. nattinatt mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag försöker vetu :) jajjemen jag hör av mig :) Fasen, läste din blogg förr men glömde typ bort den! Bra att du skrev! Ha en bra alla <3 dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback