alla..

hjärtans dag.. det närmar sig.. på lördag.. då blir det MYS med älskling!! kommer inte träffa honom förräns på lördag.. så då blir det extra pirr =) ska fixa o dona lite på lördag tänkte jag.. jag tycker sånt är kul faktiskt!! och på kvällen kan det bli ett eller ett par vinglas med Emma, jättetrevlig tjej som är tillsammans med en av kennys kompisar.. men det återstår att se på lördag.. =) kan bli trevligt isåfall!! =)

igår fixade sandra mitt hår... blev nöjd! =) först la jag i en mörk färg, nästan svart, sen la sandra i lite ljusa slingor, som blev typ kopparfärgade.. så det blev lite liv i håret.. sen så ska jag fortsätta att lägga i ljust, så jag blir ljus till sommaren är tanken.. inte blond, men ljusbrun, som förra sommaren typ..

nåväl.. här kanske jag inte ser så ljus ut, men det var lite ljusare.. =) schhh-bilden ;)

jajaa.. min förmiddag spenderades på gymmet.. gööttt att träna!! har blivit ett intresse, typ en hobby.. tycker det är kul att gå dit, det tar inte emot något.. så imorgon kommer jag nog vara där redan vid 8 på morgonen.. ojoj..=) ska köra mamma till jobbet då, så då kan ja ju lika gärna träna samtidigt ;)



nee.. fortsätta kolla  på las vegas nu!!

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback