am i alive?

jaaa.. det var min första fråga imorse.. fy fan.. två nätter med hög feber och mardrömmar, varav jag typ dött i båda drömmarna.. är det någon mer än jag som drömmer massa mardrömmar när man är sjuk? jajaa.. men nu så känner jatg att jag faktiskt lever.. det var grymt längesen jag var såhär sjuk.. med hög feber alltså..

det värker något fruktansvärt i hela kroppen.. framförallt i huvudet, inte vanlig huvudvärk, utan det värker i bakhuvudet, inte samma ont som huvudvärk ger i vanliga fall..

men det är bara ibumetin och mycket vätska och sömn som gäller.. snällla, gör mig friisk!!


sandra kommer hem imorgon, och på lördag skulle vi tjejer ha tjejmiddag o så till melodifrestivalen.. men det ser illla ut just nu för min fel =/ och älskling kan jag inte heller träffa, vill ju inte smitta honom =( men vill ju vara med honom.. vi hade ju planerat.. =(

nee.. nnu ska jag ta mig en tupplur igen.. sömn, ibumetin, dricka, sömn, ibumetin, dricka.. bla bla bla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback