Ännu en helg, och smörgåstårtor..

jaa.. så var det lördag igen.. och jag sitter här hemma och har dööötråkigt.. elle jaa.. jag fick tråkigt nu iaf!! snööar som satan gör det ute.. o ingen mer än jag hemma.. mor o far är i göteborg på fotomässa.. så dom är inte hemma förräns ikväll.. älskling är i bäckefors, han kollar på fotboll.. så han kommer inte förrän till kvällingen heller.. ganska trist.. Annicka åkte till göteborg idag, så henne kan jag inte heller träffa!! så det fnns inte så mycket att göra.. faktiskt..

Har däremot grejjat med smörgåstårta hela förmiddagen.. puuh.. eller ja.. förmiddag o förmiddag.. höll iaf på med garneringen i två timmar :S hahaa.. men jag tycker att sånt är så kuul!!! så det var bra att jag fick något att fördriva tiden med =) lyckat resultat blev det ocksÅ! passade perfekt nu när jag gjort smörgåstårta, för mamma och pappa skulle ha hem ett annat par ikväll.. så det kunde ju inte bli annat än bra då.. då finns de ju något att bjussa på.. perfekt de!!
fundera på att lägga mig i badkaret.. jag blir verkligen lugn av det.. behövs.. är så fruktansvärt stressad hela tiden.. de har kommit tillbaka igen.. har varit ganska lugn ett tag.. men.. nu är det här igen.. då funkar badkaret väldigt braa.. avkopplande och bara ligga där o blunda.. mm.. så får det nog bli!! sen melodifestival och besök av hjärtat!! en lugn lördag med andra ord.. men det är gött...

förövrigt så hade jag myskväll med annicka igår.. hon somna dock till filmen, men de va inte så konstigt, för den va inte bra!! någon thriller på 5an.. inte sammanhängade för 5 öre.. =S nåjaa.. o lets dance.. en av mina favoriter åkte ut juu.. george.. =( ja håller ju lätt på morgan o george.. men men.. go Morgan hädanefter!

här kommer lite bilder på mina tårtor =)





synd att bilderna blir dåliga och inte ger det "rätta" resultatet.. de e ju trots allt mycket bättre i verklighet..

Här kommer smörgåstårta som jag gjorde förra året med curry och kyckling, MYCKET god:





Men guud va kul det är att greja med sånthär då!! =)


nu ska jag lägga mig framför tvn en stund.. känner att huvudvärken börjar krypa sig på, kan väl bero på att jag varit så koncentrerad ;) ehehe..

ha en bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback