Ge mig...

LÖRDAAG!!!
Grymt kul ska vi ha Annicka!! allt är ju perfekt =) hehhe..

ge mig lördag idaaag.. men jaa.. de e ju fredag kvar också.. Upp på morgonen till gymmet, sola, systemet, sen hem och hjälpa mamma med saker.. blir nog att ja stannar kvar o ser vad den hära tjejen med sminket har att säga.. hon är väl inte makeup-artist bara för att hon säljer och demonstrerar smink? eller?? nåjaa.. sen så tar jag nog mitt pick o pack o drar mig.. =)

På lördag är det ju seriefinal för laget!! o jag ska sitta med på bänken, oombytt, eftersom jag inte kommer kunna göra något byte ändå.. men det är ju känslan av att stå där och vara en i laget även fast man är skadad.. jaaaaoo.. =)
matchen är klockan 13, sen vet jag någon som SKYNDAR sig hem när den är slut sedan.. räknar med att vara hemma vid kvart över 3 senast.. då blir det att börja fixa och dona... För det blir gg på kvällen med Annicka o lite annat folk =) kan bli grymt skoj!

nu ska jag ta o städa lite.. så slipper jag masa med det imorgon.. göttans.. skulle ta en promenad,  men är ganska trött efter gymmet..

joo.. har även fixat så jag börjar läsa matte b nu.. när som helst.. tror jag börjar på måndag.. men jag valde att läsa hemma.. dels för att dom redan hade läst januari och frebruari, sen så har jag lättare att koncentrera mig hemma, eller har jag det? nåjaa.. det är inga tider att passa och så iaf.. jag kan sitta lite när som helst.. när jag inte har något för mig.. det är gött det.. sen så pratade jag även med folk på arbetsförmedlingen, så nu är jag inskriven där.. gött..

annars så har jag inte så mycket annat att skriva.. en dag som alla andra typ.. så nu ska jag sätta på lite music, och börja städa!! wish me luck! ;)




Kommentarer
Postat av: Frida

då kan du visa mig då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback