Hår..

hittade ett kort från förra vintern..Från när jag var i Italien och jobbade.. häärligt att kolla på korten, och jag är väldigt glad över att jag tog chansen att jobba utomlands!! men jag är nog för feg för att åka ut själv så igen, men en upplevelse utöver det vanliga var det kan jag lova! =)

hår jaa.. hittade detta kortet då från förra vintern.. Jag vill ha långt hår igen.. det är samma sak varje gång.. när jag har långt hår vill jag ha kort o vice versa.. färgen är inte den snyggaste ;) men nu vill jag ha långt hår igen!!




detta kortet är ju från när jag gick i 9an, då hade jag också långt hår.. det hade jag inte tänkt på att jag hade faktiskt! jag hade längre hår än detta tydligen..


Nåjaa.. så nu ska jag bli långhårig e tanken.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback