helgen..

Guud, så seg jag är nu alltså.. Det var riktigt trevligt att festa igår faktiskt!! =) dock så får man ju ta smällarna idag ;) men de va allt hyffsat bra idag ändå, trodde det skulle vara värre.. både för mig o älskling.. men vi var ganska ok och gick upp o la oss i soffan o kolla på fotboll o käka sibylla-käk ;) hehehe.. smaskens, men inte bra för magen ;) usch, denna helgen känns som jag har frossat.. fast det har jag egentligen inte.. tacos i fre, lördags korv med mos, men det blev ju några flaskor öl :S o idag åt jag pommes o hamburgare.. hmm.. jajaa.. nästa helg ska det inte bli någon fest för min del iaf.. att festa förstör ju verkligen träningen, och nu efteråt så får man lite dåligt samvete för att man drog i sig ölen igår när man tänker tillbaka på hur man kämpat på gymmet flera ggr i veckan.. nåjaaa.. man lever bara en gång.. =) nu väntas en ny vecka med träning, lite möte och sådant.. ska ha telefontid med doktorn imorgon också, kvart i 9 skulle han ringa.. så hoppas på att få remiss ner till näl då.. slippa gå till läkarstation en 3e gång.. mmm..

Jaja.. så i kort så har helgen varit braaa!! och jag njuter av varje minut med älskling, trots att vi börjat träffas ganska ofta så jaaaa, jag är lika kär nu som i somras =) närmar sig 7 månader nu.. ojoj.. ;) o så alla hjärtans dag också snart.. tiden går grymt fort, och jag vill bara ha sommar nuuu!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback