Honey..

jaooo.. verkar som att jag får klara mig heeela veckan utan älskling ändå.. neeej!! men okej, på fredag tar jag nog och åker upp till bäcke iaf.. så slipper jag vara hemma med mamma och alla hennes alla arbetskamrater.. mamma skulle ha "sminkparty"! hhaa.. o med vin o så, så kommer dom nog vara lite jaaa... så jag flyr fältet hem till älskling då iställe..tror jag iaf.. sen är det ju match på lördag, då får man upp o kolla är tanken.. Sen verkar det som att det är feeest-
planer!! yeeah!!! så grymt laddad redan nu ;) hahaha.. de märks att de va ett tagsen =P annicka och jag siktar på gg i uddevalla där det faktiskt är mange schmidt och tomas rusiak, och inte nog med det, det är ju lönehelg!! är nog gööött mycket folk där då kan jag tänka míg!! huuur kul?!?!! jepp.. får hoppas på det bästaaa att det blir som tanken är!!

annars så ska ja o annicka ta en fika imorgon, är ju fettisdagen.. hahaa.. så då får man ju unna sig en semla.. ;)

jag ska även försöka ta mig ner till trollhättan innan lördag.. Har blivit så sjukt kär i ett par skor som ska hamna i min
ägo!! =)



sååå söööta.. perfekta till sommaren!! fanns i svart o beige också.. men svarta eller korallfärgade får det bli!! =)

så jag hopppas veeerkligen att dom finns i affären också, så dom inte bara finns på internet!! håller tummarna stenhårt!!

=)

nu ska jag ta o sova!! nattinattt!!

Kommentarer
Postat av: johanna

är det skorna från mq?? hoppas allt är bra...kramar

2009-02-23 @ 23:03:54
Postat av: Lina

jag beställde hem dom svarta! Men dom var verkligen stenhårda, var helt omöjliga att tänja ut och skavde överallt! Tyvärr, för dom va grymt snygga!! Hoppas dom sitter bättre på dig!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback