its just the middle..

jaaoopp.. onsdag idag.. likadant som alla onsdagar så gör jag inte så mycket fakitiskt.. Har haft vilodag idag ifrån gymmet.. kört måndag, tisdag, så kör jag torsdag o fredag.. är riiiktigt kass i min höft.. de enda sättet att få hjälp snart är att åka o sätta sig på akuten.. för här ville dom ju inte skriva remiss.. nee, men de får bli att gå den privata vägen annars.. dyrt men kanske värt det!! jaoop.. snart får det hända något iaf.. så jag kan få lite sömn o slippa ligga o vrida och vända på mig och ha ont.. vill helst inte proppa i mig massa tabletter ju :/

annars så är jag mäkta stolt över laget :P vinner vi på lördag så är vi i stort sett klara för division 2 igen =) de e häftigt!! vi har ju varit uppe i 2an på en snabbvisit för några år sen.. men måste säga att det är oerhört skillnad på divison 2 o 3.. herregud.. går ju inte att jämföra.. men de e en bra erfarenhet! jag är riktigt besviken att jag inte kan  vara med nu i slutet!! =( men.. det går inte, hur mycket jag än vill.. för de räcker ju inte att stå stilla på plan precis.. nåjaa.. så nu håller jag tummarna inför lördagens match mot sunnanå (hat-match) kan säga att det är nog det laget i serien som inte kan spela innebandy, utan kör mest på att slå ner allt o alla i motståndarlaget.. men jaa.. så nu jäklar vinner vi på lördag!!! =)

men snäääällla, 4e april måste jag vara bättre iaf.. för då är det DM.. vill verkligen inte missa det =(

i vanlig ordning på tisdagar så sov älskling hos mig inatt, och lämnade mig vid kvart i 7.. sen somnade jag om.. och drömde som vanligt jääättekonstiga drömmar, och dom känns så grymt verkliga också..uschusch.. tur jag vaknar!! =)

nee.. nu blir det jordgubbskräm och rostad macka.. för idag har jag namnsdag.. =) wihii!!=)

ha en bra onsdagskväll!!! mycke bra på tv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback