Lite glad..

ca 2500kr rikare, men en klänning fattigare!! jepp.. Har sålt min balklänning, trodde inte jag skulle få så många svar.. =) la in klänningen i fredags kväll/natt på blocket.. och i förmiddags blev den såld.. =) 8st som skrivit igår.. den lyckliga tjejen bor i härjedalen, vågat att köpa en klänning som man inte provat, framför allt när den kostar så mycket.. 2800kr gick den för iaf!! sen gick jag med på att frakten ingick i dom 2800kr, så kommer väl få ut typ 2500kr.. de e inte illa! Hade lite is i magen, men kände att jag inte kunde ha hur mycket som helst, för då kanske jag inte skulle få sålt den, så därför jag mötte henne på halva vägen så att säga!! så nu ska jag upp till ica och fixa med kartong och sånt dära.. =)

annars så var det en trevlig kväll, carro bjöd på lite olika smarrigheter, men jag gick hemåt vid 10 tiden, kände att jag inte skulle palla med att gå med upp till roy dit dom andra skulle.. bättre att vara hemma och kurera sig ifrån allt vad sjukdom heter!, för nu i veckan börjar jag med träningen igen!!!

jepp.. nu ska jag kila till ica, sen till farmor på fiiika.. =) rim där.. hmm.. nåjaaa!!

Ha en bra söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback