löördag..

Vaknade upp hos älskling!! så underbart att vakna vid hans sida, vill göra det varje dag!! god, I love him sooo much!
fast får inga pussar nu när jag är sjuk, sötnosen tror att han klarar sig från att bli smittad om han inte pussar mig på munnen.. söötis ;) hahah.. så det blev ju lite konstigt att inte pussas.. men fick ju en del på kinden o så.. Så nu längtar jag myyycket efter honom igen, för nu är jag hemma.. ligger o vilar.. är trots allt inte feberfri ännu.. jobbigt.. så ikväll så får jag se hur jag mår, jag kanske åker till Carro en sväng o kollar på melodifestivalen iaf.. så får jag se sen hur jag mår.. dom skulle ju till HC kanske, men dit kommer jag absolut inte åka med, för då kommer jag ligga död i feber i veckan igen.. o jag vill bli frisk så jag kan komma igång med träningen igen.. känns som jag sväller för varje dag.. usch usch!!

såg en så bra film igår, kenny tror att jag sov igenom hela filmen, men jag kollade faktiskt med ena ögat på hela filmen.. =) den va riktigt bra.. handlade typ om en seriemördare som visade sig vara polis sen.. men nu vill jag inte säga mer, ska försöka komma ihåg vad filmen hette.. men skriver sen om jag kommer på.. grymt bra iaf, den va på hyrtoppen och hyrlistan.. så jaa.. den va braa.. =) annars så åt vi räkor och myste med hans familj framför let´s dance.. =)

vad gött, en tjej vill eventuellt ha min balklänning, fast problemet är att hon bor i härjedalen :S så hon kan ju inte prova,men jag får ju försöka hjälpa henne så mycket som möjligt med att förklara o så.. lite komplicerat.. känns ju dumt om hon köper den och sen passar den inte.. :S ska skicka den på bussgods isåfall.. håller tummarna för att hon tar den! då går dom pengarna direkt ner i sparkassan =)

jajaa.. hade bra folket!! nu ska jag vila igen, ta ett par alvedon och sova en sväng!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback