MÅTTLIGT irriterad..

jag hatar allt som heter doktor.. typ.. framförallt såna som jobbar på läkarstationen och som inte kan någonting!!!!! hallååå.. höften har inte blivit ett dugg bättre sen jag var där sist, och nu påstår han att jag ska fortsätta att äta antiflammatoriska tabletter varje dag och att jag ska avvakta i några månader innan jag skulle få remiss ner till ortopeden... gaah..jag blir galen på doktorer.. det värsta var att han var allmänläkare, och hur mycket kan dom egentligen om något annat än förkylningar och alvedon.. mmm.. måttligt irriterad.. han visste ju inte ens att det finns en minisker i höften.. bra däääär!!

sa till honom att jag pratat med en som kan en  del om idrottskador o så, o sa att de symtom jag hade var likadana som att minisken skulle vara skadad.. då fråga han mig:

-minisken i knät??
!!!!halllååå, vi pratade  väl om höften elleee?? gaaaahh..

då blev han tyst, och började återigen säga att jag ska fortsätta äta tabletterna som är hemska, och kankse gå på lite sjukgymnastik. och vänta några månader och SEN skulle han ge mig remiss till näl om det inte blev bättre... Han visste inte att det satt en minisker i höften.. stackarn..

jag började nästan för tusan grina, jag blev så sur! gå med skiten i månander. jag har ju redan gått i månader..

så nu är jag måttligt irriterad.. jag ska gå med skiten i flera månader till.. neeejtack.. vi ska ta kontakt med Lasse Carlsson i vänersborg iställe.. privat.. för jag litar verkligen inte på doktorerna här.. visst, dom kan väl ha rätt, att det är en inflammation eller så, men då vill jag få reda på det utav någon som kan, någon som kan utesluta andra saker.. jag är för tusan bara 21 år, min höft ska jag ha  i minst 50 år till!! Klart man vill ha klara besked..

nåjaa.. och bilen är inne på lagning, och någon hyrbil har vi inte fått ännu.. .SUCK.. jag som skulle ner och träna.. gå och cykla gör oont, så.. får vänta och se längre fram på dagen om det kommit in någon bil..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback