Såå arg!!

Att det ska vara så jävla svårt att få komma till någon som kan något eller?!?!?! då syftar jag på doktorer.. liksom.. ska man behöva gå o ha skitont i 3 månader, besöka doktor 4 ggr, o ändå behöva stri om att få komma någon vart.. det hjälper inte med att äta diklofenak i flera månader!! det kanske tar bort smärtan lite, men symtomen som klickningarna i höften är ju kvar.. Och varför inte då skicka mig till någon som kan, nee istället ska man dra ut på tiden i flera månader, och sen, ja dåå får ja komma på väntelistan på ortopeden, och vänta ytterligare några månader.. Jag är inte en 90årig tant med höftproblem, jag är ju förtusan bara 20 år, och aktiv.. o så ska höften få förstöra allt!! de e väl prio att ta en ungdom som faktiskt ska ha höften i hela sitt liv, än en tant som sitter i rullstol och inte egentligen har något större problem med det.. nej, nu säger jag inte att tanten ska få det sämre, men jag mena.. För varje dag som går så blir det ju inte bättre precis.. och som sagt,. jag har tänkt att ha höften fungerande i några år till.. Men nu får jag upp en gång till o stri på läkarstationen med en doktor som sitter och läser ur en bok om vad det kanske kan vara.. skicka mig direkt till någon som kan istället!!!


åhh.. va bara tvungen att skriva av mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback