shine for me..

solen skiner även idag, även fast den försvinner ibland bland molnen.. inte lika fint idag som igår men.. nåjaa.. ska ju inte klaga.. så länge de inte regnar så!!  =)jag  vill bara att våren ska komma!!

har varit på gymmet idag, grym träningsvärk efter igår faktiskt.. konstigt nog.. men körde stenhårt o gjorde även några nya övningar, så det är väl resultatet som jag får dras med idag.. nåjaa.. så jag körde på bra även idag.. dock inte lika hårt!!
så nu tar jag det bara lugnt..

sov hos älskling inatt.. somnade ganska sent, och sov ganska dåligt faktiskt.. =) hahah.. inte lätt när man har en rullande kille bredvid sig!! men jag ska inte klaga.. jag är såå lycklig att jag har honom!! =) världens bästaa!!
o nu ses vi inte förräns till helgen, om inte jag åker upp till honom på onsdag vill säga, den lediga dagen.. inga träningar o så.. för det är hans körvecka till jobbet denna veckan.. tyvärr.. så då kan han inte sova här någon gång.. =/ uuh.. trist!! men jag får hålla ut, har ju funkat förr ;) jahaa.. annars dåå?? vad ska man göra nu tro?? hmm.. don't know.. boring..

nee.. göra något var det!!

ha en bra måndag..

jaaoo.. får försöka ta mig till karlstad någon dag nu o hälsa på den blivande mammsen johanna o sandra, alltför längesen!! =)

byebye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback