slut på helgen!

Jaaa.. nu var helgen slut!! haft det UNDERBART med älskling!!! jaaa.. det kändes ju att man vart ifrån varandra länge =)
imorgon ska jag jobba faktiskt.. på bergs.. kl 15.30-20.30.. äntligen kanske man kan komma in där igen.. vart helt sjukt dåligt med jobb där faktiskt nu på sistone.. men jaa.. får hålla tummarna.. vill ju gärna ha jobb, o pengar =)

var och kollade på match idag som laget spelade.. kan ju säga att jag var gött sugen på att springa ut på plan! =) vinst med 6-1.. gött! däremot två tjejer till sjukhus i vårt lag.. ena tjejen skada foten, o den andra fick åka ambulans efter att ha blivit tacklad in i läktarkanten med huvudet före!! guuud vad läskigt!!! håller tummarna för att allt ska vara bra med henne! :S hon var nere på sjukhuset nu och inne på röntgen.. läskigt när sånt händer!!

jajaa.. nu vill jag ha jobb så ja kan flytta hemifrån!!! gaaaah!! ge miiiig!!

nu orkar jag inte skriva mer förtillfället.. ja skriver ju så roliga inlägg!! dööh!! =)

träning imorgon vid 12.. SKÖNT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback