Slut......

har precis slutat jobbet.. mm.. dagen såg ut som så att jag satt i ett låångt samtal med Dell, jaa, för min dator är lite trasig.. skärmen är slapp, för ett gångjärn har gått i sönder.. så den ska skickas på lagning, o kommer vara borta typ 10 arbetsdagar, vilket blir 14 dagar med helgerna.. ATTANS!! ja som typ är beroende ;) tur att pappa har en dator som jag kan gå in på.. =) jajaaa.. sen efter det så åkte jag till gymmet med annicka.. gööött med ny vecka, och ny träning.. även en ny övning har jag lagt till, efter mååånga felsteg på den, så fick vi hjälp av tony hur man skulle göra, och jag har sett andra göra den, helt fel! men puuuh så krånglig övning.. magövning.. men bra var den när man väl förstod hur man skulle göra =) så den får jag lägga in på mitt egna träningsprogam =) så annars så kommer veckan  bestå av träning mestadels.. inte så mycket annat att göra!!  Men imorgon kommer älskling, då blir jag glaaad =)

Annars så är det väl inte mycket som händer i mitt liv för tillfället... nepp.. väldigt lite!! söker jobb för fulla muggar, ska även söka andra sommarjobb, vill inte vara kvar på bergs, nej nej nej!! så de får fixas!!


förövrigt så går P.S I love you på tv1000.. och guuud vad den är bra!! jag har den på dvd, men ja måste se den igen!!! =) haha. redan sett den flera ggr, men såååå bra den är.. snyft snyft!!

så nu får jag återgå till filmen igen!!

nattinatt!!
joo, sitter förövrigt o dricker mjölk.. laktosfri mjölk, då jag är känslig mot laktos.. Arlas laktosfria mellanmjölk är faktiskt helt ok! dom flesta smakar skit, men denna gick ner! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback