Studera..

Jaapp!! nu får det bli något av mig, och då är det ju perfekt att börja läsa upp matte B.. jaaa, jag var enormt slapp i gymnasiet, och det resulterar i IG i matte b.. men jag var inte den enda i klassen som fick det!! vi var en del.. nåjaa..
så ska upp till komvux imorgon och anmäla mig till matematik B.. jaa, äntligen säger min pappa typ ;) hahah.. det var på tiden.. men Matte B behövs ju till de flesta utbildningarna om man ska läsa vidare, vilket jag egentligen inte visste när jag gick på gymnasiet.. men nu vet jag.. och då får det bli såhär.. men de e ju ganska gött ändå! de e ju bara 50poäng, så förhoppningsvis kan jag läsa upp det ganska fort, och även få lite studiebidrag ;) perfekt isåfall!! nåjaa..

annars så blir kvällen lugn.. ska ta o plocka iordning lite här hemma.. har heeela min garderob på soffan.. inte kul!! måste flytta snart, så jag får fler garderober ;)


neee.. till arbetet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback