the sun..

jaaa.. solen är uppe även idag på himlen!! blåser dock.. men får bli en liten promenix med mamma eftersom jag inte varit på gymmet idag.. men som ja märkte förra veckan när ja träna 4-5 ggr o flera dagar på raken så sa kroppen ifrån.. nåjaa.. så det får det bli.. ska ta o skala lite potatis, för tydligen så skulle hjärtat komma hit nu ändå.. o äta middag innan träningen.. ;) haha!! japp.. så de e la bara att förbereda då.. =)  här ändras det snabbt!

sen så ska det bli fika med annicka.. semla med vaniljkräm hoppas jag att dom har kvar på bageriet när vi kommer dit =) för de andra med mandelmassa är ingen hit!! nee.. så det blir fint det..

är även lite suris på bussgods.. elle inte sur.. men jaa.. inte fått pengarna för klänningen ännu, o de va 9 dagar sen jag skicka klänningen, tycker det är lite dåligt att det inte kommit in några pengar nu.. 9 dagar är ju lång tid ändå!! så jaa..

nu får det bli att börja skala potäter.. trist men sant! =)

byebye!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja allt är kanon, nyss tagit mig lite mellanmål, ska t o pcka de sista i väskan o sen hoppa i bilen o åka ner till Fredrik.. skönt me ledighet mitt i veckan..

Hoppas du får en bra dag!!

Kjamar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback