time to..

guuuudars.. blev inte måttligt irriterad förut.. =S skulle till gymmet med mammsen kvart över 11 idag.. men innan de så tänkte jag att ja kan ju faktiskt ringa o snacka med Dell igen, angående "bluescreen" som kommer upp titt som tätt... sagt och gjort.. ringde o snacka med en, som bad mig göra nåt.. sen skulle ja ringa tillbaka.. jaa.. då gjorde jag det.. så ringde igen, då fick jag prata med en annan, och dra samma sak igen, och så bad han mig göra något med datan, typ testar.. happ.. de skulle ta ca 40 minuter.. när väl de va klart så ringde jag igen, en tredje person att prata med, o dra om allt iiiigen.. jajaa.. då sa han att jag skulle göra ännu ett test på datan, skulle ta 2 timmar.. så då satte jag igång det.. sen drog jag till gymmet.. och lagom tills jag kom hem så var det testet också klart.. ringde iiiiiiiiigen, o ännu en ny snubbe att dra historian för.. hmm.. jaaa.. men så nu ska jag avvakta o se om jag får bluescreen igen, o så ska jag formatera om datan, JOOOO MEN VA KUUUL!! nee.. så de blir att lägga över allt man har på datan till en extern hårddisk.. o sen så snällt formatera om.. o installera om alla program.. KUL..not.!! men men..

så gymmet och suttit i telefon hela dagen..roligare tisdag kunde man ju ha.. men älskling kom förut, sen åkte han till träningen.. så han kommer väl om en stund igen.. slippa sova ensaaam!! =) jag njuter i hans närhet <3

Kan någon ge mig ett jobb, please? =)

nu ska jag gå o fixa lite smoothie.. smoothie o en rostad macka med tomat.. smaskens! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback