Våår!!

Jaaa.. idag kändes de som våren börjar komma..+ 4 grader och solen skiner.. guud va underbart.. nu kan snön försvinna tycker jag, för nu vill jag ha vår =) hoppas våren kommer tiiidigt.. så myysigt med vår, och vårkläder!! =) jaaaaa!!

jaaoo.. igår var det lördag.. gjord inget större mer än att greja med smörgåstårtan på dagen.. de snöa ju så mycket =/ sen på kvällen kom ju älskling hit!! =D =D o mamma och pappa hade ju även ett par gäster.. så det blev smörgåstårta, och massa annat gott, melodifestivalen och singstar.. ;) hehehe.. så det blev en bra lördag tillslut..

jaa..o idag fick man upp tidigt.. hjärtat skulle spela match mot carlstad united.. så var uppe vid halv 8.. sen var jag faktsikt så trött så ja la mig en timma till.. gottigott.. sen körde jag mamma till jobbet, och därefter åkte jag till gymmet.. Var verkligen riktigt motiverad idag, vilket kändes braaa! så det blev ganska hård träning.. men gott det!! och vad bra man mår nu efteråt.. =) så nu väntar jag bara på att hjärtat ska komma hem ifrån matchen, så ska vi ta en promenix, får hoppas på att solen orkar hålla sig kvar!! =)


så det blir en lugn och skön fortsatt söndag!! ha de braa vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback