07:15

SEGT att behöva gå upp såhär tidigt.. hör inte till vanligheterna nu förtiden.. Men jag har precis ringt till karlstads riksbyggen angående min besiktning.. och jag måste ha den 27e, fast jag behöver inte vara med under besiktningen.. så han lämnar papper i lägenheten.. that´s good.. så på tisdagen slutar jag halv 4, o sen blir det gasen i bott till Karlstad.. så kanske man hinner shoppa en liten sväng.. ;) för dom stänger väl trots allt inte förräns 20 på bergvik, om jag inte har helt fel?!
 
jaa.. det blir fint det..

O nu ska jag till farbror doktorn.. med min höft.. det är också en anledning till att jag är vaken nu =) har tid klockan 8, så det är väl bara att hoppa i mjukiskläderna och åka upp..

Ha en bra onsdag kära vänner..

själv ska jag upp till bäckefoors  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback