A point of view..

Sitter och lyssnar på massa gamla Takida låtar.. Me like... Har precis kommit hem från gymmet.. jaaaa, ni läste rätt.. nu kommer det bli hårdträning i 3 månader minsann.. Fast främst så var jag och pappa nere idag för att se hur min höft höll.. Och den höll förvånansvärt bra, och då passade det ju perfa att få ett sms av min tränare som frågade om jag var spelbar i helgen.. egentligen lite tveksam.. men något byte kan man ju alltid pröva! De kliar i fingrarna o fötterna nu efter innebandyn.. så jaa.. Nu får jag se till att vara bra.. Egentligen ska jag till doktorn 16e januari för att få speltillåtelse, men fasen.. nu är jag inne på min 5e skadevecka.. så de ska väl ha läkt sig hyffsat.. o tränat har jag itne gjort något heller.. så jag har ju inte frestat på.. nog om det.. så på lördag ger jag det ett försök.. =)

Jahaa.. och Hjärtat åker till London på fredag.. Han ska se en match med Arsenal.. så jag blir utan honom fredag-måndag.. och jag undrar vad jag ska göra för att hålla mig sysselsatt.. men.. på fredag får det bli att kolla på innebandy.. då möts nämligen Mellerud-håverud..vilket är två Mellerudslag egentligen.. derby.. ska bli kul.. ska även ta en tur till gymmet där på morgonen.. duktig jag är då ;) hahaha.. Sen har jag själv match på lördagen.. så då ska jag ju dit upp vid 1 kanske.. o hemma vid 6.. så har den dagen gått också.. sen är det ju söndag.. de vet jag inte vad som händer ännu.. men de blir nog mycket slappt.. o sen är det måndag igen.. Usch.. är så grymt rastlös.. Inget jobb, bara går hemma på dagarna, men finns ju verkliigen inget att göra.. en promenad.. men den tar bara 45 minuter.. resten av dygnets vakna timmar då??

någon som har ett jobb till mig tro?

jajaa.. nu ska jag ta mig ett varmt o gott bad tror jag.. =) sen tvn.. =)

hade braaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback