And i love him..

Nu är jag helt slut.. ändå har jag och <3 sovit i nästan 3 timmar nu på eftermiddagen.. jag gick upp halv 7 imorse och satte mig i bilen för att köra till gbg och hämta min älskling, Daniel och Christoffer, som skulle komma hem från sin Londons-weekend.. zzzz.. var riktigt trött när jag satte mig i bilen, men piggnade till av lite good musik.. Men guuud vad det blåste!!! o regnade.. det gällde att hålla i ratten idag.. jotack!! Men fram kom jag, och behövde bara vänta 15 minuter på flygplatsen.. Sen kom tre rödluvade pojkar ut.. ;) Dom gick nästan i sömnen.. dom hade tydligen fått åkt till flygplatsen vid halv 11 igår kväll, för sista tunnelbanan gick tydligen 11 på kvällen.. så dom hade tillbringat sin natt på flygplatsen.. På golvet.. hmm.. stackare.. så dom var inte alltför pigga när dom kom, och alla tre stensomnade påväg hem.. haha.. sött!!

Men jag är så kär i vilket fall som helst!! Det var så det pirrade lite i magen när jag satt o väntade.. hihih.. =) I love him!
På fredag är det redan 6 månader.. tiden går så otroligt fort måste jag säga.. Snart sommar igen.. o jag har fortfarande en massa sköna minnen från förra sommaren som jag brukar ta fram o tänka på när allt annat är grått.. =)
Ett förhållande har ju sina upp o nedgångar.. men man får ta sig igenom dom tillsammans!! Och de stärker förhållandet ojm man klarar det tillsammans! så jag är otroligt glad att jag har min Kenny!! <3

yes yes.. I really love him!!

..16 juli 2008..




Kommentarer
Postat av: cia

thanx :)

Postat av: Johanna

vad gulliga..ler..

2009-01-14 @ 22:43:53
URL: http://yoysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback