Gööööttans!

har varit på gymmet nu.. Hade heeela gymmet för mig själv.. LYX.. så de gick bra.. gött o smidigt.. lagt på vikter återigen o de e så gött.. mm.. då vet man ju att det går framåt iaf ;)

annars så fick jag precis reda på värsta saken!!!! den 21e mars så anordnar wärs en innebandyturnering WM här i Mellerud.. och jag ska vara med i den med några andra.. o så fick jag en förfrågan av henrik norgren, (gammal innebandyspelare som e superbra) om jag ville vara med i hans lag, men jag är ju redan med i ett bra lag =)  sen så fick jag även höra att JONATHAN KRONSTRAND  Typ är färdig för ett lag också.. Hallå eller??!??! Han är enligt mig sveriges bästa innebandyspelare, under hans karriär.. shiiit.. o han ska vara med i ett lag där till 90%, hur tufft är inte det??!
jag blev helt paff!! oj oj oj.. säger jag bara!!! =) =) =) förövrigt så var han min idol när jag var yngre =) jaaa!!!! =)
det ska tydligen vara väldigt bra lag med, så det blir nog tufft =) o grymt skoj =)


jajaaa.. nu ska jag hoppa in i duschen o sen göra klart för imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback