Gymmet..

Idag är jag uppe med tuppen.. eller jaaa.. kanske inte.. men kvart över 8 masade jag o älskling oss upp ur sängen.. Fotbollsträning stod på schemat för hjärtat, och gymmet för mig.. fast jag ska inte gymma förrän vid 10, för annicka ville sova ut, för hon ska med och testa idag.. så det blir ett gött gympass, och sen blir det solning.. och sedan FEST..  oohh.. det ska bli så grymt skoj faktiskt! framför allt så kommer jag nog träffa många av mina gamla gymnasiefriends! och de andra som jag känner!! =)

på måndag har jag by the way fixat tid med doktorn igen, så att han kan ge mig en remiss ner till näl iställe.. så man kan prata med någon som kan inom det området som jag behöver hjälp med.. ja mena, gå till en doktor här på läkarstationen som är borta från rummet i en halvtimme för att läsa i en bok om mina symptom.. nee de e ju faktiskt bara att slösa pengar.. för nu är jag ju gammal nog så att jag måste betala för att träffa doktorn.. shit, man börjar bli gammal på allvar ;) hahahah.. nåjaa.. nog om det..


nu ska jag ta o borsta tänderna och invänta annicka! =)

Ha en bra lördag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback