Herr doktor..

Jaa.. ganska bra doktor jag hade idag också.. besöket tog gaaanska lång tid, men jaa.. Han kom iallafall fram till att jag hade en större inflammation i muskelfästena runt höften.. jotack.. Så han ville ge mig kortisonspruta.. SPRUTA!?! neeeeeeee.. Jag vägra.. haha.. tönt som jag är, så är jag grymt spruträdd.. Och bara tanken av att få en spruta av större modell stucken i höften där det inte är alltför mycket fett fick mig att vilja springa därifrån .. uuh.. Så jaa.. jag tackade nej.. han blev förvånad.. hmm.. =) istället gav han mig tabletter som jag ska äta 3 ggr om dagen.. och av egen erfarenhet så får man jäääklans ont i magen av såna tabletter.. men de e ju bara att välja!! spruta eller tabletter.. mm.. jajaa.. Sen så har jag hört lite om de dära kortisonsprutorna att man har grymt ont, alltså ondare än vad man har innan, i ca 2-3 dagar efter man fått injektionen.. mm.. jajaaa.. Han blev gött förvånad att jag inte fått medicin insatt tidigare.. för det blir ju bara värre ju längre man går med det, o nu när jag även har börjat träna också.. inte bra, inte bra..

jajaaaa... så egentligen vila.. o inga ansträngade övningar o så.. hmmm!!!

Fan.. är ett bra ord i detta läget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback