Into the blue..

Sitter o zappar mellan smekmånaden och idrottsgalan, med en kopp varmt o gott the i handen.. Mums!!

japp, imöra blire gym.. gött!!

Bakade scones förut.. blev dom bra?? njaae, vill jag inte påstå.. o de va receptet de va fel på =) för dom smaka väldigt salt, o jag tog exakt så mycket som stod, men nu vet jag till nästa gång att det ska vara mindre salt..

sen kom en gosig o nyduschad älskling förbi efter träningen förut, men det blev ett väääldigt kort besök.. han hade brått hem till fotbollen ;) killar ;) men jag har ju haft honom nästan hela helgen, o så ska jag till honom imorgon kväll efter träningen! så jag får överleva.. ;) haha!!

nee, känner att jag ska försöka lägga mig hyffsat tidigt idag.. borsta tänderna o göra mig klar för sängen.. o så somnar jag antagligen till scrubs.. =) även fast de e så grymt :P

ajaa.. nattinatt mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback