Klänningaaar..

Fan.. jävla Zara.. det gick inte att lämna tillbaka min klänning som var för liten.. =/ för dom körde inte med tillgodokvitton, o bytesrätten gick ut för 4 dagar sen =/ gaaanska surt.. man bor ju liksom inte i göteborg så man kan åka dit när som helst.. o framförallt inte om tåget kostar typ 350 spänn fram o tebaka, och jag ska åka ner för att bara lämna tillbaka klänningen.. känns ändå meningslöst.. så..

Någon som vill köpa en superduper snygg svart typ ballongklänning (tub) av mig??? storleken är Medium, men det är en liiiten medium.. jag köpte den för 550kr.. men jag kan absolut sänka priset en del, bättre att den kommer till användning än att den hänger och tar stor plats i min garderob!! har den inte hemma för tillfället, för Becca skulle bytt den, men det gick ju inte, men bild kommer upp på den ikväll!! jag lovar.. den är verkligen suupersnygg, och den gick som smör i affären.. Jag köpte den på Zara i GBG, och Zara finns ju inte på så många ställen, så man är ju ganska ensam om att ha den klänningen.. Passar utmärkt för en kväll på krogen :)
 
På tal om klänningar så har jag även min UNDERBARA balklänning som bara hänger här hemma, den kommer nog inte till användning igen tyvärr.. men man kände sig som en prinsessa i den.. =) Den ska jag också sälja är tanken. så är någon intresserad av en underbart fin balklänning till ett reducerat pris så hör av er :) Den kostade 3800 kr när jag köpte den. det är en stor storlek från början, typ 40, bara för att jag skulle få rätt längd på den, men den är insydd till 36/38 i storlek annars. Så man kan både sy in den mer eller ta ut den i storlek efter behov! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback