Let´s get this party started..

Jaoopp.. Har varit och tränat som sagt.. Med annicka.. fundera på om man inte skulle satsa på en karriär som personlig tränare?? ;) ahahahaha.. nedåå.. men hoppas annicka tyckte det var kul med gym o börjar.. jag tycker iaf att det är skitkul nu =)

sen solade vi, ingen musik fanns och fläkten var typ paj, så blev gööött varmt.. och fräknig har jag blivit också ;) hihi!

jaaa.. o nu håller jag på att packa lite saker som jag ska ha med mig till älsk.. kläder och sådant till festen ikväll, smink och allt annat man kan behöva.. blir en del.. för även fast jag egentligen har bestämt mig för vilka kläder jag ska ha, så tar jag med mig några extra-plagg ifall att ;) yees.. är supertaggad för party ikväll.. var ju gött längesen nuu!! :) juldagen.. hmm.. för nyår var mer salongsberusning.. =) så ska bli gött roligt!! =D

nee.. nu får jag fixa klart här.. ska även handla lite hade jag tänkt.. så.. skriver kankse senare, annars får ni ha en bra lördagskväll, för det ska jag ha!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback