Lunch..

Jaopp.. har lunchrast nu, en ganska lång sådan.. hahaha.. började halv 9 imorse, hade en lektion med en 9onde klass, o sedan for jag hemåt.. stannade på kvarnis o köpte lite soppa o våffelsmet.. det blir min lunch/middag idag.. för vi skulle tydligen kalasa upp de med nåt smarrigt till kvällen, så då blir det lagom med en lätt soppa, o en våffla.. =) så nu börjar jag 5 över 1 igen.. då har jag två lektioner.. 8or båda klasserna.. då ska dom ha styrketräning.. igår gick det inte så lyckat att ha den styrkebanan med två 7or, så det slutade med att vi blåste av lektionen så fick dom sluta tidigare.. nåjaa..

min höft har börjat värka något oerhört.. och tror det beror på att jag gjorde något på gymmet igår.. :S låg på rygg med fötterna upp på en bänk, o gjorde situps, sen skulle jag ner från bänken, o la mig såklart på den onda höften o snurra mig upp typ, o så in i helv**es ont fick jag.. så nu har jag muuucket värk.. ska ta tag i detta nu och ringa till Lasse karlsson i vänersborg, idrottsläkaren.. jotack.. jag befarar att det är miniskern i höften.. buäääh.. för jag beskrev mina symptom för pappa och hans kollega (som är väldigt duktig på idrottsskador) och dom hade satt sig ner och läst o böcker och disskuterat, och dom hade kommit fram till att det lät troligtvis som minisken.. den kunde tydligen fara illa vid förslitning mm.. den kan vid hård belastning gå sönder.. =/ och det var ju vid hård belastning som jag fick så ont :(  jaaopp.. så då blir det att kolla upp det med magnetröntgen mm.. jäääääättteeeeekuul!! jag börjar bli gammal.. hmm.. har ju spelat innebandy i 10-11 år nu.. och det sliter en del på kroppen.. tyvärr..

nog om det..

ikväll blir det bara myskväll o gottit.. o sen imorgon blir det gym, solning och FEST.. jaaa då jävlar ska det bli kul!! =) längtar ;)

nee.. nu ska jag sluta klaga, och tillbaka till soppan och våfflerna.. mumsigt värre! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback