Me and you..

Nu är det snart läggdags.. Match imorgon.. o va annars, jooo jag har dragit på mig världens förkylning.. TACK MAMMA.. hon har smittat både mig o pappa.. suck!! jajaa.. får göra mitt bästa imorgon.. med tanke på mitt ben så får jag vara försiktig.. vill inte dra upp något igeeen.. jaaaopp.. men det blir nog inte så mycket speltid ändå.. men de e nog bara bra imorgon.. så ska nog åka härifrån vid 1 tiden..

Har varit nere o kollat på innebandy nu.. Håverud-Mellerud, derby med andra ord.. hejade ju på håverud, men dom förlora tyvärr denna gången.. trist.. men domarna sög ju något fruktansvärt tyckte jag.. herregud.. va mycke utvisningar det blev.. några va lite veka tyckte jag allt.. onödiga av domaren.. jajaa.. Tur att jag inte är domare!! =)

Annars så har älskling åkt till London nu.. buääh.. saknar honom redan.. o ändå är det inte längesen han åkte.. Tippar på att dom är framme i London strax.. stackarna, flyget var försenat... Men men.. hoppas tiden går fort tills på måndag!!!
Nu ska jag ner till sängen.. tvätta bort sminket o borsta tänderna först.. =)
Har förövrigt köpt gymkort nu också.. duktiga jag =) men de börjar inte fungera förräns 15e.. torsdag nästa vecka med andra ord.. hoppas på att jag har blivit frisk då!! då ska här brännas fett!!
jajaa.. nattinattt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback