My love..

Idag har det varit kallt igen.. puuuh.. lite fööööör kallt för min del.. men jag KLAGAR INTE..!! så snälla, bli inte blaskigt o äckligt imorgon bara!! När jag o K åkte hem ifrån bion igår i uddevalla så var det -23 grader här hemma i Mellerud.. fyyy tusan.. då vart det kallt.. men ändå en ganska behaglig kallhet.. sån där goo o frisk luft som man annars inte brukar känna så ofta.. så det var gött.. Filmen förövrigt var riktigt bra enligt mig.. AUSTRALIA.. Visst var den lång, och det hände sjukt mycket saker, men bra var den.. så den kan jag rekommendera.. tror dock att det är en sån film som man bara ser en eller kanske två ggr.. annars lär man nog tröttna.. men jag var nära på att sitta o storlipa både en, två o tre ggr.. :P hehe.. så jaa.. goood!! sevärd!!

Annars så har jag, mor, far o Kenny varit ute på sjön idag o fiskat.. dålig fiskelycka, men det var en mysig dag med nyponsoppa o korv med bröd.. o kälke :P bara mamma som lyckades få en liiiiten söt aborre.. jajaa.. får vänta tills de blivit liiite varmare.. tårna var ju istbitar när man kom hem iaf.. men en mycket lyckad dag!! =)

ÅÅÅh va fan.. såg att jag missat samtal både hemma o på mobilen.. ett mobilnummer.. jomen visst.. så ringde jag upp.. det var från karlstad.. bovärden för min lägenhet som snart inte är min dock.. jaaoo.. va hade han för nyheter?? JOOO, att någon slagit sönder min fönsterruta, dock förstod jag inte om dom hade  varit inne i lägenheten, men om det var meningen, så tjiii fick dom.. för den är redigt tom så det ekar.. jajaaa.. men jag tror inte jag blir ersättningsskyldig, nee, de måste väl gå på försäkring.. jaaoopp.. hope so.. annars ska jag fasimej hitta den jäveln som förstörde det!! men han sa inget om de, så antar att jag inte behöver.. har ju bara lägenheten fram till 1 feb också.. innnan dess måste jag få en städkontroll o en besiktning.. så då måste jag åka upp till karlstad, men är mamma riktigt snäll så åker hon med, så kan vi ta en mysdag på stan också! =)

Så nu ikväll blir jag ensaaammen.. elle ja.. de får bli fruktsallad o gött me mammsen.. K skulle festa.. o Lova har åkt tillbaka till Norge, Maja till tyskland, Sandra har flyttat till Stockholm, Etika, sara, carro är tillbaka i Oslo.. Så det är ingen kvar här nu i lilla mellerud nästan.. Jag, Becca, Carro A o annicka då.. =)

så snart kommer jag väl få dampet här, o flytta igen jag också.. fast.. jag vill ju inte flytta sjäälv.. jaaoo.. de löser sig!!

nee.. ut o skära frukt nu! ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: katta

ja jag får helt klart ta å göra de!!! Hehe..ska bli intressant å se om han e sån hunk som alla säger då :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback