new week..

Nu har en ny vecka börjat.. shit.. trots att jag typ bara går hemma så går veckorna fort.. nu har jag ju gymmet som jag kan spendera en del av min tid till.. så idag var jag på gymmet och pumpa rejält.. så skönt efteråt.. bara längtar efter att få se resultat.. =) så ska nog dit en sväng till morgonen också.. sen innebandyträning på kvällen.. göttigött..

Annars så har helgen varit hyffsad lugn.. myskvällar med älskling, myskväll med vännerna, o sen spelade jag match.. 2-2.. nåjaa.. nya tag tills på fredag.. hemmamatch då ju... sen så ska jag till doktorn på onsdag igen.. kolla höften.. faaan.. den e verkligen inte som den ska.. =/ när jag är ute o går så klickar det något oerhört.. mamma frågade t.om sist vi var ute om det var höften som lät så högt.. hmmm... jaaa.. bra eller?? neee, tror jag inte.. jag känner mig som en 80-åring i kroppen..

jajaa.. så nu blir det gym antingen imorgon, o torsdag.. eller så blir det onsdag o fredag.. men med tanke på att det är match på fredag, så blir det nog imorgon o torsdag.. Imorgon kan jag ju få sällskap av richard också..
men urkass musik spelade dom idag.. höll på att dö rent ut sagt.. det var verkligen någon slags pensionärs-country typ.. som INTE hör till ett gym.. när jag tränar vill jag ha låtar som får igång en, dunk dunk typ.. så man blir peppad.. =)  o så går det inte styra musiken inifrån gymmet.. hmm.. Ilands-problem!


o jag har världens bästa.. =)


hmm.. ska nog ta o baka lite scones nu.. har ju inget annat för mig så =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback