och lite mer zzz..

Jaaa.. nu ska jag bara tvätta bort sminket, o borsta tänderna.. sen ska jag krypa ner i sängen.. kom nyss från älskling.. vi har ju som jag skrivit innan, varit i Uddevalla på torp.. fick inte med mig så mycket hem dock, det blev träningskläder, som bestod av ett linne, ett par byxor o en sporttopp.. de e ju egentligen sjukt va mycket det ska kosta att träna på gym ;) kläder, skor o gymkort.. jajaa.. men vill man vara snygg får man väl betala fört.. jag ångrar inte ett dugg att jag köpt gymkort.. så oerhört gott att gå dit alltså! 

Idag hade jag en lektion på morgonen.. då med fotbollsgymnasiet.. o vi var ute, såååå kallt det var.. det blåste och var svinkallt jaaaa!! men det gick bra.. sen gjorde jag ju en runda på gymmet, trodde jag skulle vara ganska så ensam vid halv 10, men så fel jag hade.. de va en del folk, o mer droppa in efter hand.. jag är ingen enstörning, men det är oerhört mycke goare att träna när man är nästan ensam.. slippa vänta på maskiner, o göra det i den ordning man ska!!

sen så blir det gymmet imorgon, då.. vila på fredag.. gym och solning på lördagsmorgonen, och då har jag även annicka med mig, så får nog hjälpa henne lite med hur man använder vissa maskiner =)

de värsta är att jag ska klunka öl o cider på lördag.. fyy.. får ångest bara av att tänka på det egentligen, när jag ser mig själv svettas och jobba på gymmet, och sen på lördag sitter jag med en öl i handen, o säkert lite chips eller annat gott.. fyyy mig!!! =) men men.. lite nöje får man ju ha faktiskt, var ju längesen nu trots allt ;)

Jajaa.. så imorgon har jag full dag igen.. 2 pass på förmiddagen med gymnasieelever, sedan efter lunch en klass 9-elevens val och sist en 7a?! tror jag det var.. men det går allt fint ändå!! har ett hål där på typ 2 timmar, så tänkte utnyttja den tiden med att gå på gymmet.. det är mycket svårare att gå dit på eftermiddagen.. då tar det emot, och soffan är mycket skönare.. ;)

nee.. nu ska jag ta o sova iaf.. så jag orkar med morgondagen!!

nattinatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback