Och nej..

Jag är inte glad.. min höft f*ckade ur igår igen.. back to start.. gick bra det mesta, men sen gjorde jag någon hastig sväng, o då gjrode det då så frutkansvärt ont.. kändes som det var två ben i höften, o det ena fastnade bakom det andra, o sen typ slogs det loss.. en oerhörd smärta. jag vet ju att det inte är benet i höften, snarare miniskern, är den  3e nyblivna orsaken som är gissat på.. o sen kan jag inte sitta ner eller ligga på höften för då värker det något enormt.. o så har det börjat klicka hårt igen.. ååååhh!!! jag som trodde att det hade börjat bli bättre.. men nix.. där fick jag.. Så nu är man invalid igen.. och jag är eeeenormt besviken.. Jag kanske har spelat innebandy för länge, det sliter ju enormt på ben, leder, rygg o så.. För det ena efter det andra kommer nu.. jajaja.. BESVIKEN är det enda jag kan säga att jag är.. och arg då men.. Men det är ingen idé att vara arg, för bättre blir det ju inte av det.. nåjaaa..

så jaa.. det blev ett klagande inlägg.. men jag blev trots allt mindre arg av det.. tror jag..

Annars så vakande jag imorse o körde baby till fotbollsträningen, sen ska jag väl hämta honom vid 3 tiden igen, och får se vad som kan hända ikväll.. om det blir lugnt, eller lite vin.. Vem vet..

Ha en bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback