off ice..

Jo, nu är vi hemma.. o fisk blev det, många små som vi kastade i igen, men typ 10 som var dugliga att ta med hem, o då bland annat min feting-aborre som vägde typ 700-800hg.. wooo.. nästan 1kg då med andra ord.. första firren jag fick upp även.,. samtidigt fick mamma en liten plutt.. jag sa till henne när jag höll på att dra upp:

Mamma, jag tror denna är ganska stor.. o pluffs, så kom den stora upp, o vi skratta gött när vi jämförde min bäst med mammas lille plutt =)  sen nappade det i ett.. goo känsla!! =)

Nu ska jag snart ta mig upp till ica o köpa lite matsäck tills imorgon.. då blir det match i Karlstad, mot sjöstad! japp japp.. då blir det match! hoppas på att få med 3 poäng hem också!!

Sen ikväll blire det myskväll med Annicka, Carro o Emelie.. myspys!! blir nog lite spelkväll o filmkväll.. tidigt i säng ändå, för ska åka vid 10 härifrån imorgon.. mm.. jaopp.. men det blir trevligt..  Ska bli kul att träffa Emelie, alldeles för längesen!!! För hon är en otroligt rolig människa =)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback