Onsdag..

Och jag är fortfarande väääldigt förkyld.. skitjobbigt.. men men.. ja hoppas på att snart blir frisk..

sitter o kollar på topmodel nu.. o sen kommer den nya serien på 5an, Hopkins.. den ska vara bra.. så den ska jag kolla på.. =) o sen kvällsfavoriten Scrubs.. hahah.. måndag till fredag kollar jag på det.. varje kväll.. ;)

håller på att fixa naglarna nu också.. fila, lacka o måla.. mm.. :)

har även kletat på mig dove´s kräm som ska funka som en BUS, men får se om det blir något resultat.. man ska ju ta det några dagar.. men den luktar då inte gott iaf.. Men men.. Hittade den i mitt badrums-skåp, så tänkte att sist gång gav jag den nog ingen chans, så får göra det nu!

annars så blir det gymmet imorgn.. trotsar förkylningen.. ska till gymmet vid halv 11, någon som ska med? =) 

Jaopp, på fredag är det redan 6 månader med K.. ojoj.. tiden går fort som sagt.. 
Men jag är lycklig.. :)

nee.. tillbaka till topmodel.. 

ha en bra kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fasiken, du har ju fått mig till att kolla på scrubs ;)varje kväll innan jag somnar. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback