Pinsamt!

Snälla snälla folk!! körslaget.. Varför är team Magnus kvar?? de e ju något fruktansvärt dåligt jämfört med dom andra!! o så åkte Nanne, som gjorde 10 ggr bättre uppträdande.. nee fy på sverige!! Ut med magnus och hans VEKA kör.. för den e verkligen vek jämfört med dom andra!! min favorit, eller mina favoriter är Hanna o Wells..

Jajaa.. spelade match förut.. vinst med 2-0.. gött Dragana satte 2 mål.. de va hon värd.. hon sliter som ett djur!! hon har verkligen gjort mycket bra ifrån sig i serien!! Kommer hon inte vidare till något större lag blir jag förvånad!!  själv spelade jag bara några byten, vilket var tur faktiskt.. min höft är inte alltför bra ännu.. så nu blir det att arbeta upp den o ha lite rehab-träning på gymmet ett tag framöver..

Jaopp..nu ska jag se om det är något bra på tv, för är grymt trött, o orörlig! =)

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback