Pust..

Guud. så trött jag är nu.. Inatt blev det inte mycket sömn.. Hade en måttligt rullande älskling bredvid mig.. herregud.. vände o vred på sig, så jaa..jag fick aldrig någon såndär riktigt djup sömn.. sen upp halv 7, gå till bussen, sen hem o sova igen.. ;) sov till halv 10.. gick upp o käka lite frulle.. läste tidningen, som inte gick att läsa efter mig i o med att jag spillde ut en kopp the på den. .nåjaa..

sen fick jag iväg till Rådahallen, till gymmet.. men först en sväng till Henrik för att göra upp schema till nästa vecka.. Och vad jag blev glad när jag såg att han även hade lagt till fler timmar för att mikael behövde vara ledig.. så fick 4 timmar till.. så nu har jag 14 timmar nästa vecka.. det är ju faktiskt gött, om man jämför med att inte ha någonting.. =) Så ja, jag är nöjd.. Jag ska även ha 2 lektioner själv.. hahaa.. en 5a och en 9a.. ;) jaaopp.. men de löser sig, henrik tyckte jag ksulle ha innebandy då, så jaa de får de nog bli =)

och på gymmet tränade jag så svetten rann, har faktiskt lagt på lite vikter och antal på flera övningar, så nu är jag gött motiverad när det går så bra framåt.. =) dock så ska jag ju inte träna hårt egentligen, inte alls, bara göra fjantövningar.. men jaaa.. jag är som jag är, och de kommer jag väl få betala sen när jag är 60år och äldre..

nee.. nu ska jag ta o göra en smoothie.. gött efter träningen!!

Ha en bra hmm.. torsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback