Repris..

Sitter o kollar på reprisen på Let´s dance nu. och jag har redan nu hittat min favorit.. George Scott of course.. =) Han har jag faktiskt träffat och pratat med i verklighet.. ;) ahhah.. tycker han är ball.. det var många år sen som det var en stjärn-match på Rådavallen här i Mellerud, där det var lite kändisar, som george scott, Magnus wislander mm..  Men jaa.. heja George.. =)

Sitter förövrigt o snörvlar.. har haft redigt med feber inatt.. fy tusan.. varje gång jag har feber så drömmer jag mardrömmar, någon annan som också gör det?? sjukt.. så vaknade där vid 4-tiden o satte på tvn.. Man vill inte gärna somna direkt igen, för då kommer man tillbaka i drömmen.. men jag hamnade så småningom i en ny mardröm, som verkliigen var såå verklig.. fyyy.. o det värsta av allt det var att jag väckte mig själv av att jag ropade på min bror, Joel.. han var med i min dröm.. han var i rummet bredvid, och jag skrek på hjälp, för någon försökte strypa mig.. UUUUH!! O jag skrek verkligen på riktigt också.. o så vaknar man upp svett o god..

Inatt måste jag verkligen få mig en bra sömn.. för Älskling vill att jag åker ner till Säve flygplats och hämtar dom imorgon.. och dom landar typ vid 8 på morgonen, vilket betyder att jag får åka hemifrån runt halv 7 senast.. är lite osäker, för har aldrig varit på säve flygplats, men det är ju skyltat dit så.. Jag ska nog hitta dit. O med lite kaffe som resedryck så ska jag nog hålla mig vaken också.. =) Kanske får bränna en ny o bra skiva även..

Ne... nu ska jag tilbaka till tvn igen.. det är nog där jag kommer tillbringa min dag.. för mer orkar jag absolut inte med.. blir typ svett av att gå uppför trappan.. hahaha.. no no.. jag som trodde att jag klarat mig från det mamma hade.. men nope.. jag fick förkylningen också.. o så kommer influensan nu också, o jag som redan är nersatt nu, har stor risk att även få den.. nee.. så nu gör jag minsta möjliga istället!!

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback