Shoppingsuug..

JAAAA!! herregud.. Jag är så grymt shoppingsugen.. har jag varit hela månaden, o såklart när man är som mest pank så kliar det som mest i fingrarna.. UUUUH!! men idag ska jag faktiskt upp o belöna mig själv med ett par nya inomhusskor.. behövs verkligen.. mina e skitdåliga.. men av erfarenhet så brukar det ta typ 1 år innan jag lyckats gå in nya skor, utan att få världens största skavsår.. o de beror ju på mina störda hälar.. ena e ju opererad nu, egentligen skulle den andra också behöva fixas.. men de va så jobbigt, så jag drar på det.. så jaa.. så nu kanske det kliar lite mindre i fingrarna efter att jag köpt dom.. jag har ju börjat träna så bra, så detta får bli belöningen, en användbar sådan =)

sedan nästa vecka, ÄNTLIGEN, då kommer lönen.. wihoo.. så underbart.. mindre underbart är att pappa ska ha dryga 3200kr av dom.. =/ men men.. that´s life, jag har ju i stort sett levt på mamma o pappa denna månaden.. så det är ju inte mer än rätt.. dom 3200kr e min januarihyra, och ääntligen så har jag betalt klart på lägenheten.. Så gött.. o äntligen kan jag börja blicka framåt.. =) o inte behöva tänka på den kostnaden.. och ska även försöka ha så jag kan lägga undan lite pengar till den kommande thailandsresan i höst :P Har ju gjort en sån fin burk att ha pengarna i som motiverar mig att lägga i mer =P

nästa vecka ska jag även köpa lite nya kläder till gymträningen.. Visst är det kul att träna med nytt fräscht o härligt? någon pigg färg också på linne hade jag tänkt.. O sen ska jag sooola.. Välbehövligt!  o om det blir så att vi åker till Karlstad på måndag så får det även bli att kolla efter en snygg outfit till helgen, för då ska det partas, om det blir som det är sagt =)

Yeees.. ser fram emot nästa vecka sjukt mycket nu ;) hahhaa.. Lön, jobb, fest =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback