Snoow!

Gud vad mycket snö det har kommit inatt!! bara centralt över mellerud.. Gud vad mysigt.. =) ska ner med pappsen till stugan en sväng nu.. så fota liiite o så kanske. .skulle gentligen upp till bubben, men hans mamma hade fått magsjuka inatt, så tror jag stannar hemma.. hehee.. tar bussen upp vid halv 6 istället.. så åker vi på bio i uddevalla ikvällingen.. myspys!! har förövrigt ätit 10 vitpepparkorn.. det ska man ta när magsjukan härjar.. jag tror skarpt på det.. jag klarade mig fint när det var magsjuka nere på jobbet, o då åt jag vitpepparkorn.. =P annars så har det varit en lugn helg.. var hos sandra igår, kikade på körslaget o sedan spelade vi när o fjärran.. men när intelligensnivån hade sjunkit till en 3årings  ju närmare 12 vi kom så beslutade vi att sluta.. =) 

japp.. imorgon ska vi ut på sjön, pimpla (fiska på isen för er som inte vet), de har jag inte gkjort sen jag var liten, så ska bli riktigt kul.. sen så blir det fika med vaaarm dryck o så.. åka lite skridskor om höften tillåter.. inte troligt dock!

annars så har jag haft en bra nyår!! middag o singstar.. skitmysigt!! =) 

nu ska jag ta på mig varma kläder o ta mig ner till stugan =) 

hade bra alla!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback