Sunday..

söndagen kom också.. mulet.. jaa.. men  de va riktigt gött promenix-väder.. följde älsk till bussen förut, o handla lite, o gick sen hem.. en promenad blev det ju.. så det var gött.. mindre gött i höften.. och jag förstår inte hur jag ska klara av att träna på gymmet sen.. :S men det får bli armar, rygg o mage idag.. skippa rodden o så.. jaopp.. ´

Nu har jag precis lagat maat.. jansons frestelse med köttbullar får det bli.. pappa e ute i skogen o mamma jobbar.. o jag är ensam hemma, så jag passade på att göra något som man inte äter så ofta, typ bara på jul o påsk.. jepp.. o bra blir maten =)

annars så har helgen varit riktigt lugn.. match i fredags som sagt.. vinst.. men det var kanske det sista jag gjorde inom innebandyn nu på ett längre tag.. ska iväg ner till idrottsläkaren i vbg när jag får tid.. för de här går inte.. det har gått 7 veckor sen jag skadade mig.. o alla doktorer säger olika, jag har vilat, jag började träna försiktigt.. men lik förbannat så blir det inte bättre..

jaa.. Sen så har det bara vart myspys med älskling hela helgen!!

Veckan som kommer blir hektisk iaf.. eller ja.. det blir lite mer än jag är van vid.. ;) hahaha..

*jobb måndag-fredag, fullt upp! idrottslärare! =) wohoo..

*Karlstad på måndag, kolla så lägenheten är i bra skick, var ju trots allt ett tagsen jag o mamma städade den, så vi ska upp o kika en extra gång, o så blir det shopping på det ;) hehe..
 
* tisdag- så blir det jobb heeela dagen, sen blir det gymmet, för någon innebandy lär det inte bli =(

* onsdag- jobb, sedan åker jag o älskling till Uddevalla-Torp o shoppar efter jobbet =)

* torsdag- Jobb hela dagen! o sedan blir det gymmet!

* fredag- Jobb hela dagen, möjligtvis gymmet

* Lördag- jaaa då blir det paaarty!!! =)

jaa.. min planering inför veckan.. gött att ha det uppskrivet, då jag inte har en ny almanacka för detta året.. =) då kan jag kolla mig själv här om jag följer schemat ;) haha.. o så kan vännerna kolla vad jag gör på dagarna =)

jajaaa.. nu ska jag tillbaka till matlagningen.. =)


Ha en fortsatt bra söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback